tisdag 2 oktober 2012

2 November 2012

Genomdrag att dagens händelser:

Jag hade två lektioner, pass 1 och 2, idag i Teknisk Arkitektur. Den första med Hans om gestaltning och den andra med "Tekniksnubben" (jag kommer inte ihåg namnet på honom, men han har hand om alla tekniska program i den här kursen, som PP, Photoshop, CAD osv) som gick igenom bilder och sådant.

LUNCH!!!
Åt på STUK då jag hade glömt att lägga ned matlåda i väskan. Fick sällskap av Pia, Astrid, Tea, Dan och Jonas samt att Zandra tittade förbi en liten stund för att lämna tillbaka Astrids cykelnyckel också.

Efter lunch sprang vi runt för att leta efter biljetter till RED om två veckor, men till ingen nytta. Irriterande att de inte skrev upp på affischerna vart dem skulle sälja biljetterna...

Vid 13:00 gick jag till min grupp i Byggmaterialskursen för att skriva labrapport och gå igenom hur vi ska göra med projektet. Vi lämnade in labrapporten, vilket var skönt att bli av med (behöver inte lämnas in för ens på fredag).

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16:30, då jag ska på workshop för att bli studentambassadör, som håller på till sex och efter det blir det väl middag och sist ska jag sätta mig i någon datasal på skolan för att göra min plansch för Teknisk Arkitektur.

Sen kommer jag väl däcka när jag kommer hem... måste komma ihåg att diska också, annars lär Zandra mörda mig.

>> Abstrakt foto så Pia är glad!<<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar