onsdag 10 oktober 2012

Betongkub

Igår fick jag det roliga beskedet att Emelie, min typ äldsta vän, kommer på besök här uppe i Luleå i början av november! We will make the town unsafe! Det ska bli så kul!

Imorse var jag på ett möte om ett uppdrag jag har som studentambassadör den 18:e och 19:e oktober. Det ser ut som att jag mest kommer att vara "fikavakt" och bara allmänt till hjälp för alla, men det verkar väldigt kul i alla fall, samt att vi kommer att få vara med på själva föreläsningarna om vi vill. Det verkar även som att vi får gratis lunch, inte illa! Jag redan peppad och ser fram emot det hela; jag älskar att hjälpa till.

Nu ska jag sätta mig och räkna lite matte samt titta igenom ifall jag har något annat roligt att lägga till i vår betonglabrapport. Jag tog förresten hem en av betongkuberna från själva laborationen; Zandra var direkt inte överförtjust...



Vår cementblandning som sedan blev till 3 betongkuber... det var nästan som att baka. Jag älskar att laborera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar