måndag 8 oktober 2012

Allt och ingenting

Ja, som ni säkert märkt har det tagit några dagar innan jag uppdaterat bloggen. Ber om ursäkt, men har haft lite fullt upp; labbar, projektarbete, redovisning, arbetsmarknadsmässa, samt annat "vanligt" plugg och även annat runt om.

Eftersom labbarna och projektarbetet inte är något intressant att skriva om (det räcker med att skriva dem!) så går jag direkt vidare till redovisning. Jag hade i förra veckan redovisning om "en speciell plats i Luleå" som man skulle beskriva hur det såg ut för 50 år sedan, hur det ser ut idag, samt hur jag tror det kommer att se ut om 50 år. Jag hade självklart missuppfattat när det hela skulle in, så fick sitta sista dagen och koka ihop någonting; jag måste ändå säga att jag blev ganska nöjd med slutresultatet, med tanke på den lilla tid jag lade ned på det hela.


Min supersnygga plansch vid redovisningen!

M-Jet, arbetsmarknadsmässa, var anordnad i förra veckan på LTU, som jag solklart besökte. M-Jet var arrangerad av maskinsektionen och därmed mest avsedd för de studenter inom den sektionen, men det var en del intressanta saker för mig också och roligt nog blev det en stor succé: Se här! En av de saker som var intressant för mig (och alla studenter i hela Sverige för den delen) var Studentpriset som jag faktiskt valde att försöka mig på, vi får se senare hur det hela gick.

M-Jet på LTU

M-Jet på LTU


Sedan för dem som inte har sett det på facebook så har jag klippt mig kort:
Förut

NU! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar